Vann på Ebay

image77

Vann just detta halsbandet på Ebay. Jag har tittat på det i en vecka nu och velat fram och tillbaka om jag ska ha det. Idag när jag vaknade såg jag att det var 30 minuter kvar på budgivningen och det fanns inga bud, så tänkte jag slår till!
Det hela gick på 40 AUSD vilket är ungefär 230Kr.
Jag ville buda på ett sådant halsband i förra veckan men då var det redan bud på den, tänkte jag att jag struntar i det, kommer fler chanser. Det var precis vad det gjorde - kom en ny chans!

Detta är första gången jag köper något på Ebay, så det var lite nervöst om jag skulle betala in rätt och sådant. Men med just Paypal, så går det rätt smidigt och det är en säker metod!

Hoppas att halsbandet anländer snabbt! 




                        
 

Kommentarer
Postat av: kajsa

Den är verkligen fin

2007-05-23 @ 22:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback