Usch!

Denna veckan - det enda jag kan säga är usch! Har inte alls varit min vecka, känns om att det bara har varit plugg till tenta och jobb. Är det verkligen så ens liv ska se ut? Nu är jag så trött på alla böcker, att läsa och att plugga att jag istället tog upp en Cosmo tidning och började läsa.

Har varit så orkeslös dessa dagarna, inget är kul!

Idag fyllde Halmstad 700 år, och det kommer vara "fest" i fyra dagar här nu, idag var jag på öppningen med A och hennes vovs, det var galet mycket folk. Jag sa till A vi går och tar tårta (det bjöds på festtårta) och sen sticker vi, gick knappt att komma fram. (Vi var där ändå 2h) Men en sak var bra - det var fint väder, annars hade det inte blivit så jäkla lyckat.

Förresten min tee från Ebay (Marc by Marc Jacobs) har kommit, den är helt FAB! Men som sagt orkar inte foto, är som sagt helt orkeslös, orkar inte göra något och bryr mig inte heller så mycket om något. (Men ska ändå göra det någon dag nu)

A jag har helt klart hamnat i en svacka!

See Ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback