Tillbaka

Jag är tillbaka från Thailand vet inte om jag ska hurra för det eller inte. Kände inte riktig för att komma hem igen. Det var ju så bra där, då vill man inte gärna komma tillbaka till verkligheten och återta allt som har med skolan och jobb att göra.

Men jag har haft det underbart med min älskade pojkvän. Det är speciellt när man är helt själva någonstans, och behöver inte ta hänsyn till andra. Vi verkligen njöt av den tiden vi hade tillsammans där helt själva!

Här hemma nu har jag två tentor till slutet av maj och tänkte att jag skulle koncentrera mig på dem. Efter det är jag helt ledig och ska då börja med att ändra utseendet på bloggen som jag sa innan jag åkte.

Har shoppat där lite grann, och tagit fina foto. Ska se om jag kan publicera några fina foto!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback