Shoppat i Thailand

     


Tänkte att jag skulle visa det lilla jag har handlat i Thailand. Jag har inte shoppat överdrivet mycket, men köpte grejer som jag verkligen behövde och som jag ville ha annars hade det lätt blivit att jag hade köpt med mig mycket mer, och dessutom kommit till flygplatsen med 10kg i övervikt.
(Jag hade 4kg övervikt) MOAHAHA

Lacoste tröjan till vänster hittade jag i en Lacoste butik och blev förälskad direkt, den var inte heller så dyr cirka 500kr, i Sverige har det blivit runt 1000kr.

Skorna i mitten är ett par Keds, de kostade 200kr, vilket inte heller är mycket. Är så snyggt att bara använda till ett par jeans och en tee.

Cd skrivorna till höger är: Alla säsonger av Sex and the city. Desperate housewives (t.o.m säsong 3), Uggly Betty (säsong 1) och lite andra filmer som man kan se på fotot.

Filmerna är inte orginal, men man får titta på kvalitén innan man köper och det var jätte bra kvalité på dem. Valde noga ut vart jag skulle köpa eftersom alla säljare inte har lika bra kvalité.

SHIT, visste att jag hade glömt något, har köpt ett par träningsbyxor från Adidas svarta med lite grönt bak, ska fota dem också och lägga upp dem! Snarast vill säga.






Kommentarer
Postat av: Jörgen

Hallå,
Har du sett filmen "The Contract" med Morgan Freeman?
Se recension idag på TheGuide...

Postat av: Cillenl.webblogg.se

Vi köpte massor av filmer när vi var i Thailand,
tyvätt orkade vi inte testa alla innan, så vissa är det jättedålig kvalite på. Men vissa funkade ju bra:)
Söta skorna va:)

2007-05-18 @ 20:36:52
URL: http://cillenl.webblogg.se
Postat av: Sandra

Åhhh va kul med filmer!!!!

2007-05-19 @ 11:33:23
URL: http://kanelbulle.blogg.se
Postat av: Maria

Mysigt med Thailand o massor av filmer du inhandlat:)

2007-05-19 @ 14:10:33
URL: http://mariiamiia.blogg.se
Postat av: Mini

Det korta halsbandet är ett namnhalsband, som är köpt på smycka. Det längre är ett som jag fick från min syrra i födelsedagspresent.
/ M i n i :)

2007-05-19 @ 16:20:36
URL: http://www.carolinelundh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback