Monday


Idag har dagen gått rätt snabbt, jag har pluggat på förmiddagen och sen på eftermiddagen har det blivit jobb. Imorgon tänkte jag att jag skulle hämta Asos paketet, det gick mycket snabbare att få hem det innan än vad det gör nu.

Beställde ett par svarta short därifrån, hoppas hoppas hoppas verkligen det passar. Älsklingen beställde en skjorta som är skit snygg till sommaren.

Imorgon ska jag också jobba från 17 till 21, vilket innebär att jag missar Ugly Betty. NEEEEJ!
Men en sak som gör att jag längtar till imorgon är att min älskling ska komma. Det har vekligen blivit allt svårare att vara ifrån varandra. Men jag kan iallafall längta till att vi ska flytta ihop inom en snar framtid. Jag verkligen längtar, det är dags!
Man ska inte flytta ihop för tidigt, det kan göra att man tröttnar också på varandra, men vi har varit tillsammans i tre år och det är dags. Visst älskling?

Mysigt det ska bli, Ah jag längtar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback