Dagens fynd

 
image75


Dagen tillbringades med D på stan. Det var ganska okej väder här i Halmstad, där solen också tittade fram efter en stund. Fast att det såg mörkt ut på morgonen med regn och mörka moln så blev det ganska bra till slut.

Dagens fynd kommer från Indiska. T-shirten är oversize och sitter perfekt. Har varit svårt att hitta en fin oversize t-shirt som sitter snyggt och inte är för bred. Men denna är verkligen en tiopoängare, priset? Inte mer är 69:-

Sjalen är snygg att ha till en vanlig enfärgad tröja eller tee, och gör hela outfiten lite mer spännande, den var på rea 79:- och den fick jag av D.

Nu måste jag se hur jag ska få liv i min data, och hur få Internet att funka!!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh det var verkligen snyggt! Snyggt det var med t-shirten och sjalen tillsammans.

2007-05-19 @ 19:11:55
Postat av: Pernilla

vad fint! Gillar det!

2007-05-21 @ 11:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback