Det bär av till...

195574-64

.......Thailand nästa! Snart så är det dags, imorgon ska vi ta oss till flygplatsen i Köpenhman. Vi tar båten från Helsingborg till Helsingör, därefter tåget till Köpenhamn flygplats.

Men redan ikväll tar jag bussen från Halmstad kl 19 till Helsingborg, där min älskling möter mig på stationen och vi har bestämt att vi ska se Prison Break tillsammans!! Så kul, vi brukar nästan aldrig se på Prison Break tillsammans.

Imorgon ska vi inte upp så himla tidigt, vi har båt var 20:e minut från Helsingborg, men vi tänkte oss nog vid 10 att då vore det lagom att ta båten. Isåfall är vi i Köpenhman vid tolv, och det är precis lagom. Vi ska vara de första som checkar in!!!

Tax freen i Köpehman är ENORM!!! Då menar jag verkligen ENORM! Ska se vad det finns för roligt "godis" där och kanske köper något?

Men men, nu måste jag gå och se så jag inte har glömt att packa ner något (har tyvärr inte hunnit med att lägga in ett foto på va jag har packat ner) men som sagt efter Thailand och när skolan är slut i maj SKA DET BLI ÄNDRING!!
Bl a med att sidan ska få ett nytt utseende och att jag ska bli allmänt bättre på att blogga.

Snart ska jag träffa min älskling!!! OJOJO vad någon är glad!

Hörs snart igen, tills det får ni lova mig att ha det jätte bra här, kanske uppdaterar jag i Thailand om jag får tillfälle till det.

I´m OFF to Thailand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback