14 dagar kvar


Vad tiden går snabbt, hjälp!
Jag tog lite paus nu från pluggandet och kom på att det är 14 dagar kvar till Thailand!! Hjälp jag ska ju börjar fundera på vad jag ska ha med mig,

Detta har jag tänkt ha med mig:
¤ Shorts
¤ Klänningar
¤ Linnen
¤ Bikini
¤ Kofta (om det blir kallt)
¤ Lite smink
¤ COSMO OCH ELLE
¤ Flippflopp & ballerina skor

Har nog glömt lite, men ska ta och fota allt som jag ska ha med mig nu när tentorna är förbi och lägga upp på bloggen!


PS Efter Thailand när jag inte har så mycket i skolan, har jag tänkt att göra om min blogg, ja med koder och grejer. Trivs inte med denna opersonliga blogg, utseendet och färgerna. Japp det ska nog bli ändring.
Ett Problem: Jag kan inget om t.ex XHTML men en ny blogg ska det bli!!!
Har ungefär idé om hur det hade kunnat se ut, men får fortsätta fila på det!! DS

Usch tillbaka nu, min bok skriker efter mig! :P

Kommentarer
Postat av: konny

aa... det var ju kul?
mmm... =S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback